Salam,
Memperkenalkan inovasi terkini & paling hebat dalam teknologi sistem penapisan Air di Rumah iaitu The All-New Rx-Water yang merupakan hasil inovasi Doktor Perubatan, Pakar Kesejahteraan Sel & Minda serta 'Cancer Survivor' yang tersohor di Asia Tenggara, Dato Dr. Noordin Darus.

Teknologi yang terdapat dalam sistem ini bukan sahaja menggabungkan sistem penapisan air berTerapi dari teknologi Air hidup berpenawar RxWater lama dengan Rx-Ozone (iaitu food detoxifier, & sterilizer yang dipatenkan), malah merupakan sistem penapis Air Bamboo-Qun yang PERTAMA DI DUNIA.



Ia menggunakan konsep B,S,P + S iaitu:
  • BULUH - Air Buluh Bamboo-Qun yang pertama di dunia
  • SAMAK - Konsep penyucian Air dari kehadiran unsur-unsur Najis Berat iaitu dengan 7 kali penapisan dari 13 tahap yang bukan sahaja menjadikan air itu SUCI, malah melestarikan 'Roh' air tersebut yang mempunyai kesan penawar Holistik tersendiri yang bersifat Penawar. Inilah antara punca utama Dr. Noordin sembuh dari Kanser Darah yang dihidapinya 8 tahun dulu.
  • PENAWAR - Bahan Crystal Balls yang diberi 'Hafalan2 Kesejahteraan' memberikan Nilai Penawar pada air tersebut
  • STERILIZER/DETOXIFIER - Satu-satunya sistem penapisan Air dalam pasaran yang mempunyai Ozonizer dalam satu alat yang khusus untuk membebaskan bahan2 toksin, racun, kuman patogen, kulat dll pada makanan, tubuh badan & peralatan2 rumah.

Memang hebat, dengan harga yang jauh lebih murah berbanding jika nak beli 2 alat berasingan. The All-New Rx-Water telah mendapat sambutan yang sangat2 menggalakkan dengan jumlah keseluruhan melebihi 200 unit telah terjual pada hari pertama pelancarannya pada 27 June 2010 lalu. Sehingga kini, hampir setiap hari kami mendapat panggilan untuk membeli produk ini. Yang uniknya, anda boleh Trade-In dengan mana2 Water filter lama anda dengan The All-New Rx-Water dengan rebet lumayan serta tawaran 0% installment.


Posted by Hawa Rosli on Thursday, July 15, 2010
categories: edit post

0 comments

Post a Comment

Snag My Button

Teratai Kiosk

Masa Itu Emas

Q & A


ShoutMix chat widget

Followers